در سایت گوگل احتمالا زیرعنوانهای ستاره دار دیده اید هر چند این ستاره ها هیچ نتیجه ایی در گوگل ندارد ولی مزیت آن این است که کاربران را جذب می کنند خوب است بدانید که با افزونه Microformats votes این کار انجام می شود. اگر می خواهید که مطالبتان در سایت گوگل مهم جلوه کند و هر بیننده ای با دیدن ستاره ها در زیر نتایج به طرف آن مطلب جذب شود میتوان با نصب این افزونه این کار را انجام داد. یکی از امکاناتی که این پلاگین دارد از افزونه های جومشاپینگ,ویرچومارت, K2 , و ... پشتیبانی و قابلیت نمایش ستاره دار شدن مطالب این افزونه ها را نیز دارد.
نکته: برای دانلود این افزونه با قیمت مناسب تر و دسترسی به آپدیت های این افزونه بصورت مکرر وارد این لینک شوید.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه :74
فهرست مندرجات :
بخش اول- بررسی وضعیت موجود ...........................................................................
1-1- بازدید محلی و مذاکره و تبادل نظر با کارکنان..................................................
1-2- تعیین سطوح پایانه مسافری و ساختمانهای جنبی ..........................................
1-3- جمعآوری آمار تعداد پرواز..............................................................................
1-4- بررسی وضعیت اراضی حوزه داخلی فرودگاه..................................................
1-5- بررسی تسهیلات فرودگاهی به لحاظ آب و برق و تلفن .................................
1-5-10- بررسی تأسیسات مکانیکی وضع موجود..................................................
1-6- جمعآوری آمار شرکتهای هواپیمائی و هواپیماهای آموزشی............................
اطلاعات AIP و نقشههای فرودگاه ...........................................................................
بخش دوم- برآورد ترافیک و سطوح مورد نیاز در دوره طرح ....................................
2-1- برآورد تعداد مسافر و حجم بار........................................................................
2-1-3- پیشبینی نوع هواپیما و تعداد نشست و برخاست ......................................
2-1-6- پیشبینی پارکینگ زمینی ...........................................................................
جدول سطوح کاربری طرح جامع ..............................................................................
2-5-2- تأسیسات برق ............................................................................................
برآورد مصرف آب و گاز مورد نیاز ............................................................................
بخش اول
بررسی وضعیت موجود
1- بررسی وضعیت موجود
1-1- بازدید محلی، مذاکره با رئیس و مسئولین فنی فرودگاه
فرودگاه در شمال شهرستان رامسر و در مرکز شهر و حاشیه دریای خزر در سال 1342 بصورت باند خاکی تأسیس و در سال 1347 عملیاتی گردیده است. این فروگاه توسط شرکت نفت و دولت تأسیس گردیده است. در گذشته استقبال بسیار خوبی از این فرودگاه بعمل میآمده است بطوری که روزی چهار پرواز در این فرودگاه انجام میشده است.
در حال حاضر باند فرودگاه آسفالت و دارای 1500 متر طول و 45 متر عرض میباشد و از دو طرف باند پرواز نیز توسط جاده تنکابن بلوار مرکز تفریحی فدک احاطه گردیده است و از انتهای باند هر دو سو کمتر از 100 متر فاصله جهت تطویل و توسعه باند وجود دارد اطراف فرودگاه در سمت شمال شرقی پر از درختان میوه و مرکبات و باغهای شخصی میباشد و در سمت جنوب غربی نیز مناطق مسکونی در فاصله بسیار کمی از باند و فنس فرودگاه وجود دارند و فرودگاه کاملاً از هر سمت محاصره گردیده است و کار توسعه را با مشکلات زیادی مواجه خواهد نمود. در مذاکرات بعمل آمده با مسئولین فرودگاه این نکته مشخص گردید که فرودگاه بدلیل محدودیت اراضی و ملاحظات اقتصادی نتوانسته در مقیاس بالا به پردازش مسافر و بار بپردازد و بدلیل کمبود امکانات هوانوردی و غیر هوانوردی و قدیمی بودن دستگاهها و تجهیزات حتی قادر به ارائه خدمات مطلوب مخصوصاً در شرایط جوی و آب هوایی نامساعد نگردیده است.
قسمتی از تملک اراضی برای توسعه و تطویل باند صورت پذیرفتهاند که باعث امیدواری برای توسعه آتی میباشد البته بایستی به این نکته اشاره گردد که طرح تطویل باند بسیار محدود بوده و بسیار پرهزینه و از لحاظ فنی نیز با مشکلات زیادی توام خواهد بود. در حال حاضر هدف از ادامه فعالیت این فرودگاه آن است که پروازهای داخلی مسافر به مقصد تهران در آن پردازش گردیده و جهت رونق و ازدیاد تعداد پرواز این فرودگاه در زمینه صادرات گل و محصولات کشاورزی و مرکبات و توسعه صنعت توریست گام برداشته شود. که در این صورت مسلماً با مرتب بودن پروازها میتوان با توجه به اقلیم فرودگاه به آینده آن تا حدودی امیدوار بود. از کلیه ساختمانهای فرودگاه شامل ساختمان ترمینال، برج مراقبت- ساختمان فنی- مهمانسرا- ساختمان ایمنی زمینی- ساختمان برق اضطراری و موتورخانه و محوطههای مربوطه، اراضی محدود فرودگاه در داخل و خارج فنس حفاظتی، پست نگهبانی در بدو ورود و منبع هوایی آب بازدید بعمل آمده و کیفیت کلیه این ابنیه مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت که در بندهای بعدی مطالعات به آنها اشاره خواهد شد.
1-1-1- کمبودها از دیدگاه کارکنان فرودگاه
متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.
دانلود فایل
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه
18
برخی از فهرست مطالب
روش های پیشگرم کردن و کنترل درجه حرارت بین پاسی در چدن های خاکستری
جوشکاری چدن ها
روشهای جوشکاری چدن خاکستری
1-قوس الکتریک دستی:
جوشکاری چدن با شعله اکسی استیلن یا جوش کاربید
-جوشکاری چدن با قوس الکتریکی با گاز محافظ
-جوش برنج(Brass welding)
لحیم کاری سخت بر روی چدن(Brazing)
منابع و مراجع
از آنجایی که تنش تسلیم چدن های خاکستری با افزایش محدود دما کاهش می یابد، با پیشگرم کردن چدن های خاکستری قبل از جوشکاری می توان مقادیر قابل توجهی از تنش های پسماند را در قطعه کار از میان برداشت.
مهمترین مزایای پیشگرمایی در چدن های خاکستری به قرار زیرند؛
1-کاهش تنش های پسماند در قطعه با کاهش نسبی تنش تسلیم در اثر پیشگرمایی تا حدود 450 درجه سانتیگراد.
2-ترک های ناشی ار تنش های انقباضی جوشکاری یکی از مشکلات همیشگی موجود در چدن های خاکستری است.برای برطرف کردن تنش های انقباضی باید به وسیله پیشگرم کردن، حجم قطعه چدنی را منبسط کرد. این نوع پیشگرمایی را اصطلاحاً پیشگرمایی غیر مستقیم می گویند.در این روش ابتدا سطح بیشتری از قطعه چدنی را با دمای کمتر و سپس سطح کمتری از قطعه را با دمای بیشتر پیشگرم می کنند. البته در هر حال، پیشگرمایی موضعی در محل اتصال باید با دمای بالاتری انجام شود تا این محل از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار شده و ترد و شکننده نشوند. در زمان جوشکاری قطعات چدنی که شکل پیچیده ای دارند، دمای پیشگرمایی باید تقریباً کمتر ازدمای سرخ شدن باشد. برای چدن های خاکستری این درجه حرارت تقریباً برابر 600 درجه سانتیگراد در کوره های گاز یا زغال سوز است. هر اندازه شکل قطعه پیچیده تر باشد، به پیشگرمایی یکنواخت تری نیاز خواهد بود.
3-برای جلوگیری از وسیع شدن منطقه HAZ که خود سبب افزایش خطر ترکیدن کناره های جوش می شود، پیشگرم کردن تا دمای 500 تا 600 درجه پیشنهاد شده و مناسب خواهد بود.
4-همچنین پیشگرم کردن در حدود 500 تا 600 درجه سانتیگراد و سرد کردن آهسته از پدیده
اصولاً قسمتهای عایق ماشینهای الکتریکی، ترانسفورماتور ها، خطوط هوایی و غیره به صورتی طراحی می شود که بتوانند به طور مداوم تحت ولتاژ معینی کارکرده و ضمناً قدرت تحمل ضربه های ولتاژ را در لحظات کوتاه داشته باشند. هر نوع تغییرات ناگهانی و شدید در شرایط کاری شبکه، موجب ظهور جهشها یا پالسهای ولتاژ می شود. برای مثالمی توان اضافه ولتاژ های ناشی از قطع و یا وصل بارهای زیاد به طور یکجا ، جریانهای اتصال کوتاه ، تغییر ناگهانی مدار و غیره رانام برد. رعد و برق نیز هنگامی که روی خطوط شبکه تخلیه شود، باعث ایجاد پالسهای فشار قوی با دامنه زیاد و زمان کم می شود.
لذا عایق های موجوددر ماشینهای الکتریکی و تجهیزات فشار قوی باید از نظر استقامت در مقابل این نوع پالسها نیز طبقه بندی شده و مشخص شوند. عایقهای الکتریکی با گذشت زمان نیز در اثر آلودگی و جذب رطوبت فاسد شده و خاصیت خود را از دست می دهند. در مهندسی برق سطوح مختلفی از مقاومت عایقی تعریف شده است که هر کدام بایستی در مقابل ولتاژ معینی استقامت نمایند. (ولتاژ دائمی و ولتاژ لحظه ای هر کدام به طور جداگانه مشخص می شوند)و البته طبیعی است که ازدیاد ولتاژ بیشتر از حد مجاز روی عایق باعث شکست آن می شود. در عمل دو نوع شکست برای عایق ها می توان باز شناخت ،حرارتی و الکتریکی.
زمانی که عایق تحت ولتاژ قرار دارد، حرارت ناشی از تلفات دی الکتریکی می توان باعث شکست حرارتی شود. باید توجه نمود که افزایش درجه حرارت باعث کاهش مقاومت اهمی عایق و نتیجتاً افزایش تصاعدی درجه حرارت آن خواهد شد. خلاصه اینکه عدم توازن بین حرارت ایجاد شده در عایق با انچه که به محیط اطراف دفع می نماید، موجب افزایش درجه حرارت آن شده و این پروسه تا زمانیکه عایق کاملاً شکسته شده و به یک هادی الکتریسته در آید ، ادامه می باید.
شکست الکتریکی در عایق ها به دلیل تجزیه ذرات ان در اثر اعمال میدان الکتریکی نیز صورت می گیرد.
با توجه به آنچه گذشت، عایقهای الکتریکی عموماً در معرض عواملی قرار دارند که باعث می شود در ولتاژ نامی نیز حالت نرمال خود را از دست بدهند. لذا در انتخاب عایقها، عایق با کلاس بالاتر انتخاب می شود .
فهرست:
تعریف
ویژگی های عایق مناسب
دسته بندی عایق ها
چگونگی تولید
واکنش حرارتی
کلاس بندی حرارتی
کاربرد عایق های الکتریکی
عایق های خطوط هوایی
دسته بندی عایق های خطوط هوایی
مزایا و معایب مقره شیشه ای نسبت به مقره سرامیکی
ویژگی های مقره بشقابی
پارامترهای موثر در انتخاب تعداد مقره خطوط
پل شرینگ
استاندارد HBB
پل وین
پدیده یونیزاسیون
انواع یونیزاسیون
تخلیه الکتریکی
انواع تخلیه الکتریکی
کرونا
آثار کرونا
شکست در عایق های گازی
شکست در عایق های جامد
انواع شکست در عایق های جامد
شکست و انواع آن در عایق های مایع
و...
شبکههای AD-HOC
فایل ورد قابل ویرایش
فقط 8000تومان
چکیده :
یکی از جنبههایی که نیاز یک توجه مهم در شبیه سازی شبکههای سیارADHOC (Mantel)، پویایی گرهها در شبکه است. چندین مدل پویا پیشنهاد شده است. در این مقاله ما تأثیر رفتار خود سازمان یافته بر اساس مدلهای پویایی گرهها در شبکهها را مطالعه کردهایم که با استفاده از دو مدل به نامهای مدل سیار گروهی و مدل سیار مدیریت است. سپس نتایج با مدل سیار تصادفی waln مقایسه شده است. نقاط برای ارتباط بین دو مفهوم مهم و هویتها به هم معنی پویایی نمودها در شبکه و ارتباط تداخل بین نودهای آنالیز شده.
کلمات کلیدی :
رفتار خود سازمان یافته، مدلهای سیار، ماشینهای خانه به خانه، ارتباط / تداخل بین گرهها
فهرست مطالب
فصل اول رفتار خود سازمان یافته براساس مدلهای سیار برای شبکههای ADHOC (اقتضایی). 1
مقدمه. 2
1-1 مدل.. 4
1-1-1 تحرک میزبانها 4
1-1-2 مدل تحرک تصادفی واک... 4
1-1-3 مدل تحرک گروه 5
1-1-4 مدل تحرک رهبری 6
1-2 نتیجه گیری پایانی و چشمانداز 9
فصل دوم بررسی TCP بر شبکه سیار ADHOC (اقتضایی). 10
مقدمه : 11
2-1 مسیریابی در MANET.. 13
2-1-1 دیدگاه مبتنی بر توپولوژی 13
2-1-1-1 پروتکلهای مسیریابی پیش فعال.. 14
2-1-1-2 پروتکل مسیریابی دوباره فعال.. 14
2-1-1-3 پروتکلهای مسیر یابی هیبرید 15
2-1-2 دیدگاه مبتنی بر موقعیت 15
2-2 مشکلات پیش رو در هنگام گسترش TCP بر روی MANET 17
2-3 راه حلهایی برای گسترش TCP بر روی MANET 19
2-4 مسیریابی انحصاری در شبکههای Ad-hoc : 21
2-5 نتیجه گیری : 22
فصل سوم اجرای آنالیز (تجزیه تحلیل) در سهم بندی منبع به صورت وینروس شده و اختلاف آور در یک شبکه بی سیم Ad-hoc. 23
مقدمه. 24
3-1 سهم و اعانه : 27
3-2 نوشته و مبحث : 29
3-4 خلاصه یا رئوس مطالب... 30
3-5 مدل و الگوی اجرا و عملکرد اندازه گیری بر حسب متر. 32
3-6 بار عملکردی کلی در سیستم : 34
3-6-1 زمان انتقال دهنده جریانی و بار عملکردی بافر : 38
3-6-2 بار عملکردی در یک لحظه اختیاری و مطلق : 39
3-6-3 بار عملکردی بافر در دوره ورودی در ذره نهایی یک جریان در گره رله تقویتی.. 40
3-7 رفتار و عملکردهای حالت ایستا و ساکن و یکنواختی در گرههای منبع فعال و عملکردی. 46
3-8 تأخیر متوسط بافر در ذره نهایی روی توزیع و تعمیمهای اندازه جریان عمومی : 50
3-9 طرح محاسبه و عملکردی پدیده و اجرا در اندازههای جریان عمومی و کلی متری (برحسب اندازه گیری) 50
3-10 نتایج و عملکردهای شمارشی و تعدادی: 51
3-11 نتایج برای اندازههای جزیان توزیع و تعمیم یافته به صورت تعریف شده و توان دار: 52
3-12 گواهی و اثبات سفارش و تعدادی برای فرضیه تخمین: 54
3-13 نتایج برای توزیع و تعمیم اندازه جریان کلی و عمومی.. 55
فصل چهارم تنوع فشار متقابل مسیریابی با ذخیره اطلاعات دو جانبه در شبکههای بیسیم Ad-hoc 64
مقدمه : 65
4-1 مدل شبکه. 67
4-2 الگوریتم DIVBAR 68
4-3 قاعده سازی نظری: 70
4-4 نتایج شبیه سازی 74
نتیجه گیری.. 76