بیگ شاپ

بزرگترین و جامع ترین فروشگاه انواع فایل دانشجویی و دانش آموزی

بیگ شاپ

بزرگترین و جامع ترین فروشگاه انواع فایل دانشجویی و دانش آموزی

دانلود پاورپوینت زندگی نامه و اصول فکری نورمن فاستر 91 اسلاید

دانلود پاورپوینت زندگی نامه و اصول فکری  نورمن فاستر 91 اسلاید

دانلود پروژه درس آشنایی با معماری معاصر با موضوع زندگی نامه و اصول فکری  نورمن فاستر 91 اسلاید کامل

 

 

 

آشنایی مختصری با معماری های تک

—این سبک تکنولوژی را دستاورد بزرگ مدرنیته و مهمترین عامل توسعه و پیشرفت در قرن بیستم می داند . از این نظر،عصاره و مشخصه هر عصر در معماری آن دوره شکل کالبدی یافته است.به عنوان نمونه ،معابد یونان باستان با آن نظم و تناسبات کامل هندسی ،تبلور ذهنیت کمال گرایی یونانیان باستان است.بناهای عظیم روم باستان ،نمایش قدرت امپراطوری و حکومت سزارها می باشد و بالاخره کلیساهای سربه فلک کشیده گوتیک نمایش دهنده قدرت کلیسا و ذهنیت قرون وسطا است.به همین ترتیب ،ساختمانهای امروز می باید نمایش دهنده عصاره فکری و تکنیکی عصر حاضریعنی تکنولوژی باشد.—نظریات و مبانی معماری مدرن و های تک در اصول،بسیار به یکدیگر نزدیک است و می توان گفت معماری های تک فرزند خلف معماری مدرن است.ولی از نظرشکلی تفاوتهایی بین این دو مکتب معماری مشاهده می شود .به طور کلی می توان بیان کرد که آن سادگی و بی پیرایگی که در معماری مدرن وجود دارد در های تک ملاحظه نمی شود و اگر معماران مدرن درطرحهای خود ماشین را به نمایش می گذارند ،معماران های تک داخل ماشین و اجزای آن را نشان می دهند. اصول فکری و طراحی این سبک را می توان در 10مورد ذیل خلاصه کرد:—بینش پوزیتیویسم و خوش بینی به علم و پیشرفت علمی و تکنیکی—نمایش تکنولوژی به عنوان عصاره و دستاورد عصر جدید—نمایش پروسه ساخت—شفاف نمودن،لایه لایه کردن و نمایش حرکت در ساختمان—نمایش ساختار و اجزاء درون بنا در نمای ساختمان—استفادن از رنگهای روشن و ساده—سازه و ساختار به عنوان تزئینات—استفاده از اجزاء کششی سبک—جدا کردن بخشهای سرویس دهنده از قسمتهای سرویس شونده— طراحی بام ساختمان به عنوان نمای پنجم ساختمان  نورمن فاستر  تولد:19351953: اتمام دوره متوسطه1955:اتمام دوره دوساله سربازی1956:ثبت نام در دانشگاه معماری منچستر1959:دریافت مدال نقره ایRIBA1961:دیپلم معماری1962:دریافت مدرک فوق لیسانس1963:تشکیل گروه طراحی(گروه 4)در لندن1966:عضویت انجمن معماران سلطنتی انگلستان  

خرید و دانلود دانلود پاورپوینت زندگی نامه و اصول فکری  نورمن فاستر 91 اسلاید


دانلود پاورپوینت ریاضی دوم ابتدایی مبحث اشکال هندسی - 8 اسلاید

دانلود پاورپوینت ریاضی دوم ابتدایی مبحث اشکال هندسی - 8 اسلاید

 

 

 

 

به شکل های زیر چند ضلعی می گویند .

 

•  همان طور که در شکل ها دیدی تعداد ضلع ها و گوشه

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت ریاضی دوم ابتدایی مبحث اشکال هندسی - 8 اسلاید


دانلود مقاله استراتژی مدیریت برنامه ریزی

دانلود مقاله استراتژی مدیریت برنامه ریزی

ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل.

فرمت word

23 صفحه



خرید و دانلود دانلود مقاله استراتژی مدیریت برنامه ریزی


دانلود فایل ورد درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی پیامبران الهی.

دانلود فایل ورد درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی پیامبران الهی.

درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی پیامبران الهی

تعداد صفحات:23

فرمت فایل:ورد

 

 

 

 

چکیده

آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.

درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .

درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .

به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !

در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :

همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.

منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش­ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس­ها شروع کنید، مسئله­ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه­ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .

ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .



خرید و دانلود دانلود فایل ورد درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی پیامبران الهی.


درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی هخامنشیان

درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی هخامنشیان

درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی هخامنشیان

تعداد صفحات:24

فرمت فایل:ورد

 

 

 

 

 

 

چکیده

آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.

درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .

درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .

به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !

در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :

همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.

منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش­ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس­ها شروع کنید، مسئله­ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه­ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .

ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .



خرید و دانلود درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی هخامنشیان