پاورپوینت عوامل درونی موفقیت تجارت الکترونیک 17 اسلاید فهرست فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات عامل اساسی در پذیرش تجارت الکترونیک و توسعه آن میباشد که زیرساخت-های فناوری اطلاعات، تخصص فناوری اطلاعات، منافع فناوری اطلاعات، بر آن تاثیرگذارند. مدیران سطح دانش مدیران ارشد شرکتها و نگرش مثبت آنها نسبت به فناوری اطلاعات و حمایت آنها از کاربرد تجارت الکترونیک، تاثیر مثبتی بر پذیرش تجارت الکترونیک دارند. برداشت ذهنی از منافع و مزایا برداشت ذهنی و نگرش مثبت از استفاده از تجارت الکترونیک و مزایا و منافع آن به خصوص در مدیران، عاملی مهم در پذیرش تجارت الکترونیک و بالتبع توسعه و گسترش آن میباشد. عوامل سازمانی خودکارآمدی سازمانی تجارت الکترونیک، توان تطبیق ساختار سازمانی و علاقهمندی آن به تغییردر تمام ابعاد سازمان از جمله کارکنان و مدیران، تاثیر مثبتی برتوسعه تجارت الکترونیک دارد منابع مالی عدم توجه به بسترهای مالی و کمبود منابع مالی به عنوان بازوهای بکارگیری تجارت الکترونیک، از جمله عوامل بازدارنده در گسترش و توسعه تجارت الکترونیکی می باشند. منابع انسانی کمبود نیروی انسانی ماهر، ارزان بودن نیروی ان ...
پاورپوینت